marți, 29 iunie 2010

My fav actor ! - Paul Wesley

In ultimul timp .. poate din cauza plictiselii maxime si vremea nefavorabila de afara m-am gandit sa imi caut sa ma uit la vre-un serial , asa ca am dat de The Vampire Diaries ( auzisem ca e frumos ) . Daca urmariti acest serial trebuie sa il stiti pe Stefan Salvatore ( Paul Wesley ) ! Este actorul principal din serial . Stefan Salvatore , un vampir in varsta de 200 de ani se indragosteste de cea mai populara fata din liceu Elena. Chiar daca este un vampir Stefan incearca sa-si ascunda instinctele , dar fratele sau Damon face tot ceea ce trebuie sa faca un vampir printre care sa incerce sa o omoare si pe prietena fratelui sau , Elena. Pe scurt ador acest serial iar actorul ..nu mai spun . O sa pun aici cateva poze care imi plac ! :)






7 comentarii:

Anonim spunea...

viata

Anonim spunea...

uhuu...fain tipu' :X:X

Robert Movi spunea...

Astăzi dimineaţă am vorbit despre serial, într-adevăr...e interesant! :)

Roxss spunea...

Ai primit un fluturas!E timpul sa zambesti!
PS:Si-un premiu desigur!

B i a n c a spunea...

Oh`...multumesc mult ! :*

Anonim spunea...

unul din serialele reusite... primul sezon chiar mi-a placut... sa vedem continuarea...actorul... hm. ce dragut e si ce vampir galant :P

Diana Gavrila spunea...

serialul este foarte tare, numai ca Stefan nu are 200 de ani, are 145..Oricum arata foarte bine, ce pot spune, desi este mult mai interesant Damon. :d

Trimiteți un comentariu